- 0242-523123
- 0242-523554
Dezbateri publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Cultura locala
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declarații de avere și de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. CL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Noutati
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Ecomanagement Salubris – consultare publica ce are ca scop stabilirea modalitatii de implementare a principiului ”plateste pentru cat arunci” (Adaugat la data 16.11.2022) Vizualizare
CONSULTARE PUBLICA Privind implementarea principiului “plateste pentru cat arunci”
In conformitate cu OUG 92/2021 privind regimul deseurilor, in desfasurarea activitatii de colectare si transport deseuri menajere si similare celor menajere, trebuie implementat instrumentul economic “plateste pentru cat arunci”, bazat pe unul sau mai multe dintre elementele specificate la art. 17, alin. 5, lit. h), respectiv:
- Volum;
- Frecventa de colectare;
- Greutate;
- Saci de colectare personalizati.
Volum
Adaptarea posibilitatii de colectare prin volum implica urmatoarele aspecte:
- determinarea exacta a numarului de gospodarii din fiecare UAT si a numarului de persoane din fiecare gospodarie;
- fiecare gospodarie va primi un numar de pubele proportional cu numarul de persoane, iar operatorul de colectare va prelua doar acele pubele calculate la un indice de generare egal pentru toti locuitorii dintr-o zona (pentru fiecare zona se va stabili, impreuna cu Administratia, cantitatea de deseu pe care o vom ridica per persoana de la fiecare locuinta)
Aceasta modalitate presupune achizitionarea de pubele al caror cost va fi inclus in tariful de operare.
Frecventa
Adoptarea acestui principiu presupune o colectare la o frecventa mai mare sau mai mica, cu implicare directa asupra tarifului platit.
Si in aceasta varianta se impune achizitionarea de pubele, iar operatorul le va colecta doar pe acestea.
Greutatea
Aplicarea acestei metode presupune ca operatorul sa faca investitii pentru dotarea autogunoierelor cu sistem de cantarire, iar pubelele cu care vor fi echipate gospodariile vor acea cip de identificare si vom putea masura cantitatea de deseu colectat de la fiecare gospodarie, cu influenta asupra sumei pe care cetatenii o vor plati.
Si in aceasta situatie gospodariile vor fi dotate cu pubele al caror cost va fi inclus in tarif.
Saci inscriptionati
Operatorul va fundamenta tariful la care va ridica deseul ce se va preda in saci inscriptionati, cu diferite posibilitati de incarcare (exp. 30, 60, 90 l).
Plata serviciului se va face la momentul achizitionarii sacilor inscriptionati, fiecare gospodarie urmand a-si dimensiona costurile in functie de necesitate.
Va aducem la cunostinta ca, in situatia in care nu implementam in regim de urgenta acest principiu economic, suntem pasibili de amenzi aplicabile de Garda de Mediu, care vor influenta in mod negativ costurile suportate de populatie.
Dorim sa va informam ca, la momentul actual, deoarece acest principiu nu este implementat, toti cetatenii platesc la fel indiferent de cantitatea generata, ceea ce face ca marea majoritate a cetatenilor sa suporte si costurile care ar trebui descarcate doar pe un numar bine determinat de cetateni (in cantitatea cantarita, care constituie elementul cel mai important in fundamentarea tarifului, se includ si deseuri provenite din demolari, reparatii, mobilier, elemente care nu constituie deseu menajer, dar duc la cresterea tarifului).
Asteptam propunerile dumneavoastra la urmatoarele adrese:
- ecomanagementsalubris@yahoo.com
- agentzona1@salubriscl.ro
- agentoltenita@salubriscl.ro
- agentzona3@salubriscl.ro
- agentzona4@salubriscl.ro
si la telefon: 0787.329.758 si 0787.807.103. Perioada consultarii publice: de la data 16.11.2022 la data 29.12.2022.