- 0242-523123
- 0242-523554
Proiecte Investitionale
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. CL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Coronavirus – COVID 19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Noutati
- Politica de confidentialitate
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Asistenta sociala
- Transparenta decizionala
ANUNȚ SELECȚIE PARTENERI PROIECTE CU FINANȚARE EUROPEANĂ
Primăria Ulmeni, cu sediul în str. Principală, localitatea Ulmeni, județul Călarași intenționează stabilirea unor parteneriate public – privat, în scopul elaborării, depunerii spre finanțare și a implementării unor proiecte în cadrul următoarelor cereri de propuneri:
DMI 5.1. Fii activ pe piața muncii !
DMI 5.2 – Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă
DMI 6.3 Șanse egale și respect
Entitățile private interesate sunt invitate să depună o scrisoare de intenție până la lansarea cererilor de propuneri de proiecte din 17 iunie a.c , orele 12,00 la sediul Primăriei Ulmeni, str. Principală, județul Călărași.
Scrisoarea de intenție va fi însotită de urmatoarele documente:
– Copie statut, act constitutiv, hotărâre judecatorească de înființare;
– Documente din care să rezulte capacitatea de implementare de proiecte din fonduri structurale și experiența în derularea de proiecte POSDRU(CV-uri reprezentative membrii entitate, etc.);
– Fișa cu informații generale entitate și declarația cu experiență în implementarea de proiecte finanțate din POSDRU în ultimii 3 ani;
– Documente cadru atașate prezentului anunț;
În urma derulării procesului de selecție organizațiile/entitățile selectate vor fi invitate în vederea stabilirii modalităților concrete pentru demararea Cererilor de finanțare și stabilirea acordurilor de parteneriat.
Relatii suplimentare la telefon 0242-523123.