- 0242-523123
- 0242-523554
Documente publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Cultura locala
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declarații de avere și de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. CL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Noutati
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specialitate
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Lista informațiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, modificată și completată
1. Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei comunei Ulmeni și Consiliului Local Ulmeni;
2. Structura organizatorică, atribuțiile compartimentelor, programul de funcționare, programul de audiențe;
3. Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Ulmeni și cele ale persoanei responsabile cu difuzarea informațiilor publice;
4. Coordonatele de contact ale Primăriei și Consiliului Local Ulmeni, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet;
5. Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
6. Programele și strategiile comunei Ulmeni;
7. Lista cuprinzând documentele de interes public;
8. Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
9. Modalitățile de contestare a deciziei autorității, în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Lista cuprinzând documentele de interes public produse și/sau gestionate, care constituie informații de interes public, potrivit Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, modificată și completată
1. Acte normative ale Primăriei comunei Ulmeni (hotărârile Consiliului Local al comunei Ulmeni și dispozițiile Primarului comunei Ulmeni);
2. Procesele verbale / minutele ședințelor publice ale Consiliului Local al comunei Ulmeni;
3. Componența nominală a Consiliului Local al comunei Ulmeni, inclusiv apartenența politică, comisiile de specialitate, regulamentul de funcționare al Consiliului Local Ulmeni;
4. Rapoartele anuale de activitate ale autorității (inclusiv rapoartele privind transparența decizională conform prevederilor Legii nr. 52/2003 și rapoartele privind accesul la informații de interes public conform prevederilor Legii nr. 544/2001);
5. Instrucțiuni, norme, regulamente și circulare cu caracter dispozitiv primite de la organele centrale ale administrației publice;
6. Informări întocmite de primarul comunei Ulmeni privind starea economico-socială a localității, rapoartele anuale de activitate economico-socială, precum și informări asupra
modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local Ulmeni;
7. Documentele referitoare la propunerile cetățenilor;
8. Bugetul local, bilanțul contabil, contul de execuție al bugetului local;
9. Nivelul impozitelor și taxelor locale stabilite conform hotărârilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitățile fiscale de care beneficiază anumite categorii de cetățeni, informații care privesc aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, modificată și completată;
10. Planul urbanistic general, planurile urbanistice zonale, planurile de situație;
11. Lista certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire/desființare eliberate, a certificatelor de nomenclatură stradală, avizele de schimbare de destinație;
12. Lista certificatelor de oportunitate, autorizațiilor de ocupare a domeniului public, autorizațiilor eliberate în baza OUG nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților
economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale;
13. Lista atestatelor / certificatelor de producător eliberate;
14. Ofertele de vânzare a terenurilor agricole;
15. Situația statistică privind activitatea de stare civila: numărul nașterilor, căsătoriilor, deceselor și alte asemenea;
16. Actele necesare în vederea instituirii de tutelă, curatelă, asistență socială a persoanei vârstnice în vederea încheierii unui act juridic de înstrăinare în scopul întreținerii și îngrijirii sale;
17. Activitățile și locurile în care se prestează munca în folosul comunității, prezența lunară la muncă a beneficiarilor ajutorului social;
18. Lista de achiziții publice, servicii și lucrări;
19. Dosarul achizițiilor publice, inclusiv contractele de achiziții de bunuri și servicii, afară de cazul în care acestea conțin informații clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală și care ar putea aduce atingere principiului concurenței loiale, potrivit legii;
20. Documente ce stau la baza organizării și desfășurării licitațiilor publice (caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri ale consiliului local care aprobă organizarea și desfășurarea licitației, planuri de amplasare);
21. Studii de fezabilitate, proiecte, avize ce stau la baza finanțării obiectivelor de investiții de interes local;
22. Documentațiile tehnice de execuție pentru lucrările de investiții;
23. Planuri locale de acțiune privind paza, siguranța și protecția cetățenilor, mediu, achiziții publice;
24. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
25. Declarațiile de avere și declarațiile de interese ale aleșilor locali și ale funcționarilor publici;
26. Informații privind activitatea cultural – sportivă desfășurată pe teritoriul comunei Ulmeni;
27. Relații de colaborare sau parteneriat cu autoritățile publice din țară;
28. Relații cu O.N.G.–uri, fundații și alte programe și colaborări;
29. Informații despre programele cu finanțare externă.
Lista informațiilor ce se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, modificată și completată
1. Informații din domeniul apărării naționale, siguranței și ordinii publice, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate, potrivit legii;
2. Informațiile privind deliberările autorităților, precum și cele care privesc interesele economice și politice ale României, dacă fac parte din categoria informațiilor clasificate,
potrivit legii;
3. Informațiile privind activitățile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, precum și principiului concurenței loiale, potrivit legii;
4. Informațiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
5. Informațiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidențiale ori se pun în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea unei persoane în urma anchetei efectuate sau în curs de desfășurare;
6. Informațiile privind procedurile judiciare, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părțile implicate în proces;
7. Informațiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecție a tinerilor.