• 0242-523123
  • 0242-523554
  • primaria_ulmeni@yahoo.com
Primaria Ulmeni
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere si agenda de lucru a acestora
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei in cauza
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
    • Declaratii de avere si de interese, conform anexei
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
  • Transparenta decizionala
    • Agenda publica
    • Rapoarte de evaluare a implementarii Legii 52 / 2003
    • Alte informatii
  • Monitorul Oficial Local
  • Registratura Online
  • Sesizari
  • Formulare Electronice
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii

privind HCL nr. 03 din 31.01.2018 privind aprobarea modificarii Statului de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Ulmeni, prin transformarea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie de referent din cadrul compartimentului Serviciul Voluntar pentru situatii de urgenta in post contractual vacant corespunzator functiei contactuale de executie de Inspector de specialitate gradul I – 20180131

March 25, 2020 | Published by admin | Categorie: Uncategorized

Copyright © 2022 Primaria Ulmeni. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere si agenda de lucru a acestora
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei in cauza
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 euro, conform anexei
      • Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (incepand cu anul 2015)
    • Declaratii de avere si de interese, conform anexei
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Agenda publica
    • Rapoarte de evaluare a implementarii Legii 52 / 2003
    • Alte informatii
  • Monitorul Oficial Local
  • Registratura Online
  • Sesizari
  • Formulare Electronice
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii