• 0242-523123
  • 0242-523554
  • primaria_ulmeni@yahoo.com
Primaria Ulmeni
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      • Lista persoanelor din conducere
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    • Solicitare informatii. Legislatie
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Declarații de avere și de interese
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
  • Registratura Online
  • Sesizari
  • Formulare Electronice
  • Contact
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018

Privind aprobarea casarii unor mijloace fixe si obiecte de inventar din patrimoniul Consiliului Local in anul 2013, care sunt amortizate integral, au durata de functionare expirata si nu pot fi folosite – 20131230

December 30, 2013 | Published by admin | Categorie: Uncategorized

Copyright © 2025 Primaria Ulmeni. Toate drepturile rezervate.

  • Utilizare cookie-uri
  • GDPR
  • Prima pagină
  • Despre institutie
    ▾
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
      ▾
      • Lista persoanelor din conducere
        ▾
        • Primar
        • Viceprimar
        • Secretar general
        • Consiliul Local
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      ▾
      • Regulament de organizare si functionare
      • Organigrama
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
        ▾
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
        • Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
        • Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      ▾
      • Rapoarte
      • Studii
  • Informatii de interes public
    ▾
    • Solicitare informatii. Legislatie
      ▾
      • Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionare de institutie
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget
      ▾
      • Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
      • Situatia platilor (executia bugetara)
      • Situatia drepturilor salariale stabilitate potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
    • Bilanturi contabile
    • Achizitii publice
      ▾
      • Programul anual al achizitiilor publice
      • Centralizatorul achizitiilor publice cu valoare de peste 5000 euro
      • Contractele de achiziții publice cu valoare de peste 5000 de euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Declarații de avere și de interese
    • Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Transparenta decizionala
    ▾
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Integritatea instituțională
    ▾
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Monitorul Oficial Local
  • Registratura Online
  • Sesizari
  • Formulare Electronice
  • Contact
    ▾
    • Datele de contact ale autoritatii
    • Relatii cu presa/mass-media
    • Programul de functionare al institutiei
    • Program de audiente
    • Petitii
    • Declaratie unica cf. Ord. 1938/2018